Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно първо палене на 1.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ма ква глупост написа току що

    Ще ти дам жокер прочети какво е секвенционален инжекцион и ще разбереш

    Ето ти:
    Attached Files
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Ма ква глупост написа току що

      Ще ти дам жокер прочети какво е секвенционален инжекцион и ще разбереш

      Ето ти:
      Въпроса не беше към теб,ма няма значение вече,свърши се.............
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
        Та интересна тема зачетох се и аз имам проблем при тия температури в момента -15 пали трудно от 2-3 пат ако ударжи акумолатора но се надявам че иконката на реотаните която ми мига да ме подсети че си иска нейните нови свещи е проблема.. миналата зима от първия пат а сега зор. като запали мъчно изпушва бяло.
        Щом ти мига - сменяй
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #64
          [QUOTE=NightRider;986890]
          Виж си корекцията на дюзите как е

          Какви стойности се очаква да показва при проблемни дюзи? Има ли друг начин, чрез следене на други параметри с диагностична програма да се насочим към проблем с дюзите? Аз имам подобен проблем като колегата пуснал темата.Изключително тежко първоначално палене с гъст бял дим след като запали.

          Comment


          • #65
            май с ме доста с такъв проблем.Само че при мен разликата е че след дългото въртене когато най накрая запали облака пушек не е бял а черен и гъст.И го прави от -1 надолу при +1 няма ядове стане ли -1 или -30 няма разлика бая въртене пада карах я на диагностика казват всичко е ОК е ок ама не пали ама им я карам нали топла инъче само първото палене е зян после чак след 7-8 часа престой го прави наново
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Мен си ме подкарваш по дефоулт ли тука? Защо ме намесваш не разбирам?
              Не си по дефолт, я се виж колко поста имаш и ти тук и какво си писал
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #67
                И какво съм писал? Я ти хубаво прочети. Не става само да пишем през пръсти глупости и да трупаме постове. Върни се в темата и прочети хубаво мненията ми да видим има ли някъде писано по въпроса за дюзите.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Tи пак не ме разбра,не се измъквам,просто съм искал да кажа,че няма корекция по цилиндри,демек не знае коя дюза на кой цилиндър е,затова и могат да се разменят и на ЕКУ-то не му пречи,докато при Мжета не е така.........

                  П.С.Едно питане,как разбира ЕКУ-то на кой цилиндър има проблем за да прави корекция,и какво става ако размениш 2 дюзи ??????????
                  В Фиат форума се разгоря такава дискусия!Екуто разбира на кой цилиндър има проблем по ускорението или забавянето на маховика чрез датчика на коляновия вал!Тази технология я има още от първите мотори ТДИ на ауди голф!Там дюзите са чисто механични-помпата е с така наречена електронна глава!Който работи с ваг ком знае на 13канал се вижда чудесно какво става във всеки цилиндър!

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                    В Фиат форума се разгоря такава дискусия!Екуто разбира на кой цилиндър има проблем по ускорението или забавянето на маховика чрез датчика на коляновия вал!Тази технология я има още от първите мотори ТДИ на ауди голф!Там дюзите са чисто механични-помпата е с така наречена електронна глава!Който работи с ваг ком знае на 13канал се вижда чудесно какво става във всеки цилиндър!
                    Koолега въпроса беше към друг човек,трябваше той да даде отговор,но както и по-нагоре казах вече няма смисъл.Спора стана за съвсем различно нещо,аз както винаги не бях разбран !!!!!!!!!!!!!!!
                    Last edited by Mury; d.m.y г., 13:11.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #70
                      какво стана има ли напредък с трудното палене .Някой откри ли проблем.Моята всяка сутрин с мъки я паля вече по 10мин въртене накрая и стартера ще замине.Грешки не дава никакви освен на ЕГР-затапен е.Смених датчика на термостата и от там не е .Според мен си е от някой температурен датчик защото на +1 пали без ядове на -1 няма палене голям зор,ама кой датчик ще да е незнам.Този дето мери темп. на нафтата дето е до помпата и него сменях без резултат.Ако някой има идеи да казва защото тука в Добрич по сервизите вече им дадох месечните заплати а насреща нищо ПЪЛНО БЕЗХАБЕРИЕ.
                      156 1,9JTD 2000

                      Comment


                      • #71
                        никой ли няма да изкаже мнение по въпроса
                        156 1,9JTD 2000

                        Comment


                        • #72
                          Трудното палене може да идва от доста неща колега хубаво е колата да се диагностицира както трябва и ще се разбере от какво е На различни коли причината може да е различна
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
                            никой ли няма да изкаже мнение по въпроса
                            Най-добре отиди някъде, където могат да направят диагностика, както те посъветва Bobo. Странното при мен е, че след като пуснах тази тема само един път ми се случи колата да не запали от първо въртене и нямаше бял пушек. Единственото, което съм правил по нея беше да сменя един диорит от горивния филтър до ГПВН, че течеше гориво от него и оливаше двигателя. Излишно гориво мерихме и имаше разлика между дюзите, но нямам никакво намерение да влизам в този филм. Промених и начина на палене на двигателя. Преди като угаснеше лампата за подгревните свещи изчаквах още малко /някъде пишеше, че подгрева остава и след като изгасне/, сега след като загасне въртя веднага и пали, при -15* си запали от раз /въпреки че завъртя доста бавно/. На FES бях видял, че налягането на горивото от помпата ниско налягане, преди палене, пада постепенно с времето - 3.6, 1.8, 0 bar или нещо подобно беше. Затова сега въртя без много да чакам /докато има гориво/. Нямам идея колко от разсъжденията са ми верни и какво точно й има или няма на колата. Явно обича да показва магарии /имам една тема с подобни чуденки за вакуума/ - един път прави нещо, друг не. Женска му работа.

                            п.п. Нещо, което пропуснах - никога не оставям горивото да падне под средата на резрвоара. Не знам дали има връзка с паленето, но поне кондеза ще е по-малко.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #74
                              Проблема не е в дюзи. Обратната нафта е само от един от 4-те признаци за влошена работа на дюзите, ма само на стенд ще разбереш стойностите.
                              Виждал съм 1.9 жтд да пали без проблем на три работещи цилиндъра, едната дюза беше сдала дух тотално.
                              За да не пали, или да пали трудно, мисля проблема е в помпите.
                              Успех и дано откриеш проблема рано!
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #75
                                значи гледах я с ФЕС и като гледах стойностите за наляганията са в норма.Утре пак ще я закача и ще запиша стойностите да ги видите и вие и да кажете дали виждате нередности
                                156 1,9JTD 2000

                                Comment

                                Working...
                                X